Dålig uppdatering !

Hej, ja jag vet! Skitdålig uppdatering, men har vart mycket nu. Kom hem från förlossningen för några dagar sen, var tvungen att bli inlagd för att ungen har fått för sig att den vill ut. Fick tabletter som ska stoppa allt, får se om de håller i sig, lite tidigt än att komma. Jag går öppen två centimeter så de kan ju starta när som helst. Går med värkar hela tiden också, skit jobbigt! Ja får hoppas att den lilla stannar kvar någon vecka till iaf.
Annars dom här dagarna har jag för de mesta tagit de lugnt, varit med Mikaela rätt mycket, hon fyllde år igår så var hemma hos henne o fikade. Mysigt! :) Blev snickestårta o grädde, så gott så! :p
Men annars har hon varit hemma vid mig.
Jag var också på stan igår med mamma, vi köpte konfirmations present till syster o kollade lite kläder till bebisen.
huh, jag orkar egentligen inte fara hur som helst, gör ju skit ont o man blir så trött hela tiden.
Men hur kul är de att bara sitta hemma o glo?! Inte kul alls!
o helt slut är jag också, får ju inte sova klokt på nätterna för att värkarna gör skit ont o ungen sparkar helatiden.
Ja jag längtar tills den lilla är ute :p<3

I dag ska jag va med Mikaela efter att hon har kommit hem från skolan, får se vad vi hittar på :)<3
Ska kanske se klart filmen vi började på igår, kommer inte ihåg vad den heter men den verkar skit bra iaf haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0