15/16 Maj

Hejsan bloggen! :) Glömde skriva om igår, igår hade jag o Mikaela picknick, jätte mysigt. Vi tog med oss lite fika o solade. Efteråt drog vi hem till Mikaela o gjorde oss i ordning för att senare dra ner på stan. Kollade lite i affärerna o gick sedan hem till Mikaela igen för att äta mat o se på film, Hitta Nemo :D Skit bra! :)
Lite bilder från promenaden ner till stan :)

Och i dag har jag varit med Mikaela igen, vi tog en promenad i morse. Skönt, även fast de inte var något jätte trevligt väder så var de skönt att få rör på sig :P
Sedan drog vi hem till mig o kollade tv o spelade kalaha :p
Efter de drog vi bort till Josefina o Emil o kollade vad dom gjorde för pappa var där o fixade i deras garage.
Sen drog Mikaela hem o jag stannade för att käka pizza med familjen Hultgren! :)
(Bilden är inte från idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0