Onsdag / Torsdag

Hejjsan, glömde skriva igår så tar de lite snabbt.
Igår var jag på MVC o kollade min lilla bebis, Mikaela hängde med dit.
Allt var jätte bra o den lilla har börjat fixera sig.
Efter besöket så skulle jag möta mamma gruppen för vi skulle gå på studie besök på förlossningen, men tyvärr så hade dom besöks förbjud så vi fick se bilder ist o en barnmorska berättade om allt.
Efter de gick jag o Mikaela hem till mig för att jag skulle äta sen drog vi hem till henne en stund.

Skit tråkigt väder ute, jag vill ju ha sol o värme...
Idag ska jag bort till myllan o träffa unga mamma gruppen, vi ska tydligen få besök av någon, kommer inte ihåg vad de va. Efter de ska jag nog träffa Mikaela, får se vad vi hittar på.

Kommentarer
Postat av: eLi

Hej, vilken modell av Jet set klockorna skulle du vilja ha ? :)

2010-04-22 @ 20:57:23
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Emilias mamma

Hejsan. Jag är också en ung ensamstående mamma och skulle ha varit roligt om vi hade haft kontakt? :) Kram emelie

2010-04-24 @ 13:07:09
URL: http://ilovemyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0