Dålig uppdatering !

hej, förlåt för min dåliga uppdatering, men har haft mycket att göra. Igår vad de ju fredag o hela dagen var jag iväg med mamma o handlade och på eftermiddagen blev vi bjudna på fika hos Kattis. På kvällen lagade vi mat tillsammans jag o mamma o Mikaela kom hem till mig. Senare på kvällen drog vi bort till henne o kollade film så kom hem vid halv tolv och då var jag helt slut så jag somnade.

Ja jag måste ju berätta att här om kvällen, i fredags alltså, hade jag jätte jobbiga sammandragningar, huh hade riktigt jävla ont! Tur att man har en mamma som han stödja en o vet hur de känns. Annars har faktiskt allt varit bra, ungen lika livlig som vanligt i magen. Börjar få lite halsbränna dom senaste dagarna men de ska tydligen vara vanligt när man är gravid.

Idag får jag se vad som händer, ska kanske träffa Josefina senare. Annars blir de nog bara lugnt, vågar inte hitta på vad som helst nu längre. Jag får lätt ont så vill hålla mig nära hemma o med skulle va något.
Men nu ska jag fixa mig, ska med pappa, Hilda och Petrus till affären o handla godis inför kvällen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0